დღეს განვიხილეთ დიფერენცირემული სწავლება-სსსმ, არაქართველი, ძლიერი
ბლუმის ტაქსონომია გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტი, გავაანალიზე თვითრეგულირების ხელშემწყობი ფაქტორები, განვიხილე სხვადასხვა პროექტების ნიმუშები, დავხვეწე პროექტის გეგმა. როგორც ყოველთვის დღესაც ყველაფერი იყო საინტერესო. დიდი მადლობა ბატონ მინდიას
ბლუმის ტაქსონომია გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტი, გავაანალიზე თვითრეგულირების ხელშემწყობი ფაქტორები, განვიხილე სხვადასხვა პროექტების ნიმუშები, დავხვეწე პროექტის გეგმა. როგორც ყოველთვის დღესაც ყველაფერი იყო საინტერესო. დიდი მადლობა ბატონ მინდიას
Комментариев нет:
Отправить комментарий